Dagens 3 ridpass


Bild från Luleå

Började med Spyder. Red igenom programmet som vi ska rida imorgon en gång. Hon var pigg. Efter det red jag Diva barbacka. Rebecca frågade om jag ville rida henne en klass imorgon och det vill jag gärna. :) Red igenom programmet en gång. Hon var fin. Sen tränade jag och Gördis och Matilda och Argos för Pia. Började med en massa övergångar. Först trav-skritt-trav och sedan galopp-skritt-galopp osv för att hon skulle komma igång med bakbenen. På slutet red vi igenom en del som är med i FEI programmet. 8m volt - rätt över ridbanan med ett enkelt byte - 8m volt. Hon var fin. :)

Så imorgon rider jag LC:1 med Spyder, LC:2 med Diva och LA:4 och FEI med Gördis. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0