Helgens resultat


Lördag
LA:4: Det blev lite stressigt och jag hann knappt rida något i collectingring innan jag skulle in på banan. Gördis var lite spänd i början och jag red inte så bra, men annars gick det bra och hon var ovanligt energisk. Vi blev tvåa med 65,86%!

FEI:s inledande: Tror aldrig att jag har ridit så bra på tävling förut! Gördis var jätte fin och det kändes hur bra som helst. Dock blev dom enkla bytena från förvänd galopp inte så bra, men det ska vi jobba på. Vi fick 60,26%. Jag är super nöjd!

Söndag (Regnade mycket...)
Lagtävlansprogrammet: Vi blev inte så taggade av vädret och det kändes inte så bra. Dock gick det väl ganska bra ändå. Det blev 62,57%. :) Just utanför placering.

LA:P1: Kändes inte jätte bra här heller, men vi har aldrig fått så mycket procent i en P1:a förut. 61,32%. Nästan kval till nationellt ju. ;) Det var även final i DIV 1 och vårat lag kom trea av fyra. Det var inte så oväntat att luleå och piteå skulle ta första och andra platsen så vi är nöjda. :)

Nästa tävling är i Vännäs 18-19 juni. :)


Kommentarer
Patricia

superbra ändå ju :) tycker du ska bara nöjd :)

2011-05-29 @ 20:18:27
URL: http://ponnynceline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0