Ny kamera!

Nu har jag sålt och skickat iväg min kära 400D som har varit mig trogen i 4 år. Har velat ha en ny länge och för några veckor sedan bestämde jag mig för att sälja min gamla kamera och lite andra kamerasaker och börja spara till en ny. Trodde att det skulle ta längre tid men nu har jag faktiskt fått ihop tillräckligt mycket pengar, tack vare att jag fick pengar när jag fyllde år och på skolavslutningen och för att jag har helgjobbat i stallet. I fredags beställde jag en Canon EOS 60D med ett 18-135 objektiv på cyberphoto! Det var 20% rabatt så det passade ju bra. Jag var och hämtade kameran idag och har självklart fotat mycket. Den är så rolig att fota med och det blir väldigt fina bilder. Det är verkligen skillnad i jämförelse med min gamla. Lägger ut lite bilder senare. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0