Resultat från Vännäs


Matilda var med på Söndagen och hjälpte mig på framridningen och fotade.
Lägger ut mer bilder senare. Tack Matilda! :)

Lördag
Lagtävlansprogrammet: Hon var hur fin som helst på framridningen. Hon tappade lite energi och jag tappade lite ridning inne på banan. Men det gick ganska bra. Vi fick 64%. Just utanför placering.

FEI:s inledande: Hon kändes jätte seg och jag är inte nöjd. Dock fick vi 60,79% så det kan ju inte ha sett lika dåligt ut som det kändes.

Söndag
LA:4: Gick jätte bra! Jag red och hon var super fin. Det blev 67,31% (Högsta procenten som vi har fått någonsin tror jag). En andra plats men ingen placering. Jag är nöjd. :) Duktig ponny.

LA:P1: Gick inte bra alls. Både jag och Gördis var trötta och hon lyssnade inte riktigt på mig. Vi fick 57,11%. Ganska mycket skillnad från förra klassen. ;p




Kommentarer
PATRICIA

lät ju bra endå ;) grattis :)

2011-06-20 @ 10:47:52
URL: http://patriciabjorkmans.blogg.se/
Christina

Himmel vad ni gått framåt bara sedan i april! Fyra svåra klasser på en helg tröttar ju ut både matte och ponny. Det är inte så många som orkar med det...

Fortsätt rida och passa på att bygga lite mer muskler, både du och Gördis nu i sommar! Ha ett skönt sommarlov! :-D

2011-06-20 @ 12:25:58
URL: http://tantojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0