Matilda och Pia träning

Tränade för Matilda i torsdags. Hittade nog några nya knappar tror jag.
I början gick det inte alls bra. Det var väldigt varmt och jag red inte så bra. Sen jobbade vi mycket i skritt med att få igenom henne i sidorna och då gick det bra. Sedan gjorde vi samma sak i trav. Gördis fick en mycket större trav och det blev lättare för mig att rida med magen.

Tränade för Pia i Lördags. Red igenom olika delar av dressyrprogram.

Imorgon ska jag träna för Matilda igen. Sen är det tävling i vännäs i helgen. Ska rida LA:1, lagtävlans programmet, LA:4 och FEI:s inledande. Efter det flyttar vi till Sävar. :)

Imorgon är det skolavslutning!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0