Måndag

hej :)
Idag vaknade jag typ 11. xd
Sen for jag till stallet. mamma och pappa släppte av mig där medans dom for och tittade på en hästtransport i Robertsfors. Jag red inte men fixade allt annat. + att jag tappade bort min mobil och sedan hittade den i Spyders hö. hähä man är ju duktig. :} Sen kom mamma och pappa tillbaka med hästtransporten. ;P vi fick den för 5000kr. en trane 96:a. Lika gammal som jag ;P.  Men det är mycket att fixa. t ex bromsarna och  golvet. menmen :) Sen fick mitt minneskort till kameran DAMP. Det stog att det var fullt när det var tomt... ? Och jag har 4gb. men sen när jag formaterade det så funkade det igen :] det var ju tur. annars hade jag behövt köpa ett nytt.

//Jennie


Före... :)


och efter några timmars jobb så börjar det ju likna något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0