Torsdag

H E J S A N ! : )

Skola idag såklart. Hade ingen teknik, så vi fick sluta tidigare.:)
Sen for jag till stallet. Vi klippte henne. Hon hade GRYMT tjock päls
förut men nu är den borta! :D ;P Jag klippte lite också. :} 
Sen hittade inte mamma sin bilnyckel, Så pappa fick komma med
extra nyckeln och mat till oss. XD Sen red jag. Jag, Spyder Lisa och 
Maryna red först ut i skogen en sväng.:) Sen på ridbanan. Tränade
lite halter och galoppfattningar från skritt. Hon gick GRYMT bra och 
kunde till och med göra halt ifrån galopp!;D Aja några travsteg tog 
hon men det är bra för att vara Spyder! hehhe:P <3 
Nu måste jag fortsätta packa. Far till fjällen i morgon. Minette följer
med. :)

H E J D Å // J E N N I E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0