Tisdag

hej:)
Slutade efter musiken idag. typ klockan 12. CHILLL. :)
For till stallet vid 2. Hoppade lite :) Hon var duktig.<3 Det var lite
hårt på ridbanan men det gick ganska bra ändå.
Efter middan var jag med Minette. :) Vi bakade chokladbollar och gjorde
typ nån smoothie. :)

Juste! Igår gick det suuuper bra när jag red ;D <3 Hon var grymt fin.
Sarah var där och red (Spyders förra ägares syster) :) Hon har ju flyttat
till Umeå nu för att gå på universitetet typ. Hennes häst var jätte fin. :)
Hon har den på Stall Bossen och hade ridit längs vägen till surf. Så när
jag hade ridit klart på banan så följde jag och Spyder med dom och visade
vägen igenom skogen istället. :)

Godnatt;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0