Ann träning

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har inte haft så mycket motivation den senaste veckan men efter den här helgen är det lite bättre på den fronten. I dag och igår har jag och Gördis tränat för Ann Hammarlund för första gången. :)

Lördag: 
Gjorde mycket tempoväxlingar, för att få mer energi. Sen gjorde vi lite skänkelvikning och skolor.
Ann var bra och hon tyckte att Gördis var fin. :)

Söndag:
Fortsatte med tempoväxlingar. Sedan red vi på volt och gjorde öppna på den öppna delen av volten och sluta på den slutna delen av volten. Både i trav och galopp. Gjorde även lite andra saker. Gördis var fin.
Nu har vi en fast plats för Ann till nästa termin, så en gång i månaden kommer hon upp. :)
Min läxa är att läsa i böcker och tänka på varför man gör olika saker, så att man kan hitta lösningar på problem fortare.



Kommentarer
Patricia

följa varandra med bloglovin? :D

2011-05-20 @ 19:26:59
URL: http://ponnynceline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0