Pia träning + gårdagens ridpass

Det var ingen Pia träning igår och skulle inte ha blivit någon innan tävlingen på Hippo nästa helg, så därför åkte jag-Gördis och Rebecca-Chaplin till vännäs och tränade för Pia idag. Jobbade med att få igenom sidorna (framförallt högersidan) och tränade lite på samlad skritt, ökad skritt, travlängningar, övergångar, skolor, skänkelvikning mm. Mot slutet var hon riktigt fin. :)

Det gick bra att lasta också. Hon gick in direkt första gången och andra gången tog det några minuter innan hon gick in. 



IGÅR:
Började med Spyder. Red barbacka och busade lite med henne. Galopperade på så hon fick sträcka ut. Hon var taggad. Sen red jag Diva. Hon var lite spänd i början med sen var hon jätte fin. Gjorde lite skänkelvikningar och längningar. Det var ju ingen Pia träning så laget (Rebecca-Chaplin, Matilda-Argos, Rebecca-Canyon Flight och jag-Gördis) hade programträning. Jag och Gördis red igenom lagtävlansprogrammet, LA:P1 och LA:1. Det gick ganska bra. Dom programmen + LA:4 ska vi rida nästa helg. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0