Torsdag

hej:)
Idag GICK alla klasser i AE3 (7c, 8c, 8d och 9c) till Hamptjärnsstugan. typ 5 km.
Vi hade typ nån tävling. Sen åt vi mat där och sen gick vi tillbaka. det var
jobbigt. -.- Men men, det var ju roligare än att ha lektioner. :)

Jag hann inte skriva något igår för jag vart grymt trött efter att vi såg en film;P
Men iaf, jag, pappa och Andreas for till Intersport och Stadium och tittade på
jackor. Fick den där jackan som jag skrev om tidigare. ;P Sen for jag till stallet.
Hoppade. :] Det gick ganska bra. Hon var lite galen. :P <3


hejdå! :) nu ska jag äta och sen dra till stallet. :)


Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* hihihi, okai ! :)

2009-10-02 @ 01:03:20
URL: http://haidis.se/
L I S A M A R K L U N D

Händer ikväll? Ska du se idol? :* Nån favorit? Jag gillar Erika, Erik, Towe, Calle :>



Btw, om du gillar min blogg får du gärna bloggälska den :*

2009-10-02 @ 17:52:44
URL: http://endastlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0