Lördag

hejhej. Nu har jag kommit hem :) det har varit en SUPER dag :D
Först steg jag upp klockan halv sex. Sen for vi till Spyder klockan sex, lastade henne och for vi till vännäs. Hon fick stå i en spilta där. Klockan nio var första start. Det gick jätte bra :D <3 men det var jätte varmt,! först hade dom räknat i hop att jag hade 58% men dom hade räknat fel för jag hade igentligen 62% :) Så vi kom tvåa och fick en rosett,en plakett och ridstrumpor :P Andra klassen gick också jätte bra :) Vi fick 63%! :D nytt rekord i LB1 :). Kom tvåa men utom placering.
Vännäs lag vann över oss den här gången så nu ligger vi lika. :P Det avgörs i Lycksele den åttonde Augusti. Vi kanske ska åka dit :) Aja sen for vi hem till våran gård. Spyder fick stå där i transporten medans vi duschade. :P Sen åkte vi till Sävar och sedan vidare till Ratan. (Sofies morfar hade 75års fest :P).

hejjjjs//jennie :)









Prisutdelning :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0