Söndag

hejsanhejsan :) Idag har jag varit på nolia. :) jag köpte inget menmen... Sen åt vi middag på droskan och när jag kom hem var jag med Sofie,Fanny och Lisa. :) Imorgon ska jag och Lisa cykla till stallet. :)

Igår tävlade vi ju i Lycksele. :) Första klassen gick skit. men jag tyck int om LC:2... hah ;P Men andra klassen gick jätte bra. :D tyckte jag iaf. Domaren var hård. :( Fick 58%. och jag tyckte ju att det gick bättre än i Vännäs typ. aja :) kom tvåa i båda klasserna men inga placeringar. Sen när vi skulle fara hem ville hon inte gå in i transporten. :O hon typ backade och stegrade. Men tillslut gick hon in, och det var jag som lastade henne. :} hihi.
Sen när vi kom hem for vi till Hp och Eva på kräftskiva.

Hejss//Jennie

 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0