Söndag

hejhej :)
Idag har jag varit i Stöcke och fotat. det blev inte så jätte bra bilder men... Sen följde jag med Minette till Josephine. Hon hoppade och jag tog kort ;P jag fick rida lite också. :) Efter middagen for vi till stallet. Jag,Spyder,Rebecka och Kodac var busiga, ;] Sen köpte jag ett pannband av dom :D Sen åkte Spyder tillbaka till Surf igen. Jag red där. Hoppade :D hon var en brumbrum ponny. :] <3 haha

Igår red jag och Spyder ut i skogen. Barbacka med hackamore igen :)  vi galopperade och hon va busig :] Sen for vi till hippo och kollade på fölvisningen. Skorpan va ju med ! :D jag tog kort :). Sen for vi hem.  Efter maten spelade jag,pappa,mamma,Eva,Hp,Anton,Mats,Åsa,Jesper och Hampus minigolf. :) Jag vann över barnen med typ 71 slag eller nått. :) Sen såg vi på film.

hejdåå//Jennie


Jag har gjort en ny header till Minette. vad tycks? ;]
www.miinette.blogg.se


Kommentarer
Minette

den är jättefin! :D

2009-08-10 @ 20:10:53
jennie

haha :P

2009-08-11 @ 21:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0